سلام امم خیلی وقته چیزی ننوشتمنمیدونم چرا الان یهو تصمیم گرفتم باز شروع کنم بنویسم! اممخب طبیعتا خیلی وقتا که گذشته و خب زندگیه دیگه ؛کلی اتفاق میوفته توش...مثل یه سیبیه که از بالای درخت داره میوفت خیال خام پلنگ من به سوی ماه جهیدن بود...
ما را در سایت خیال خام پلنگ من به سوی ماه جهیدن بود دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 31 تاريخ: پنجشنبه 28 مرداد 1400 ساعت: 4:59